Mit keresel?

A SpotClean/MultiClean készülékem nem jut tápellátáshoz

Mit tegyen, ha a SpotClean/MultiClean készüléke nem jut tápellátáshoz

  • Húzza ki a készülék tápkábelét
  • Csúsztassa végig a kezét a tápkábel teljes hosszán – simának kell lennie
  • Ellenőrizze, hogy a csatlakozó nem sérült-e
    • Ha a tápkábel (nem sima vagy kilátszó vezetékek) vagy csatlakozó (villák) sérült, lépjen kapcsolatba a BISSELL Ügyfélszolgálattal
  • Az aljzat működésének ellenőrzése:
    • Az ellenőrzéshez csatlakoztasson az aljzathoz egy telefontöltőt vagy egy kisebb háztartási berendezést
    • Amennyiben nincs tápellátás, próbáljon ki egy másik aljzatot egy másik helyiségben
    • Állítsa vissza a megszakítót, ha szükséges

Ha a készülék továbbra sem kap tápellátást, lépjen kapcsolatba a BISSELL Ügyfélszolgálattal

 

Ossza meg ezt a tippet